Acest site foloseste cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare. Daca folositi website-ul nostru, sunteti de acord cu salvarea de cookie-uri in calculatorul / dispozitivul dumneavoastra. Pentru mai multe optiuni cu privire la cookies, accesati sectiunea setari a browser-ului dumneavoastra.

MARFĂ ÎN PROMOŢIE

CONTACTE

Nxp Birotica srl
B-dul Pache Protopopescu 88 sector 2
Bucuresti
tel: 031 425.42.52 / 031.425.42.50
fax: 031 425.42.50
contact@nxp.ro
fb : nextpoint.nextpoint

CONDIŢII COMERCIALE

Conditii livrare

Conditii plata

Politica retur

Livrare

 

Livrarea produselor de papetarie si birotica

Produsele papetarie si birotica comandate se pot livra in toata tara, in orice localitate. Produsele vor fi livrate in ambalajul original al producatorului.

1. Livrarea comenzilor papetarie birotica in Bucuresti - GRATUIT pentru comenzi mai mari de 100 Lei

Se face prin curieri proprii cel tarziu a doua zi lucratoare, gratuit la sediul dumneavoastra pentru comenzi mai mari de 100 Lei, iar in cazul in care valoarea comenzii este mai mica de 100 Lei se va percepe o taxa de expediere de 15 Lei.

2. Livrarea comenzilor papetarie birotica in afara Bucurestiului - GRATUIT pentru comenzi mai mari de 300 Lei

Livrarea se face prin reteaua de distributie Nemo Express, in 24-48h
Pentru comenzi mai mici de 300 Lei, se percepe o taxa de expediere de 20 Lei.

Daca preferati o alta firma de curierat, va rugam sa ne comunicati atunci cand lansati comanda! Produsele va vor fi livrate, cu conditia ca acestea sa fie achitate in avans (virament bancar/ card), costul transportului fiind in sarcina dumneavoastra.

 

Plata

Modalitati de plata produse birotica papetarie:


1. Plata ramburs*: in numerar (lei - maxim 5000 ron), la livrare (clienti persoane juridice sau persoane fizice), catre comisionarul care efectueaza livrarea.


2. Ordin de plata/virament bancar (clienti persoane juridice sau persoane fizice). In acest caz, se va emite o factura proforma care se va transmite la adresa de e-mail comunicata de catre cumparator. Dupa efectuarea platii, comanda va fi livrata la adresa dvs.

Politica de retur

1. Conform O.U.G. 34/2014, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere.
Pentru returnare, nu se accepta produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi sau produsele care au ambalajul original rupt sau desfacut, de asemenea nu se pot returna produse care prezinta urme de utilizare.

Cumparatorul poate sa isi exercite dreptul de retragere prin orice mijloc de comunicare (e-mail, fax) sau folosind un formular disponibil la cerere.

Rambursarea sumelor, inclusiv costurile de livrare platite de cumparator, se va face in maxim 14 zile de la informarea retragerii. Cumparatorul are obligatia de a suporta cheltuielile de retur.

2. Produsul comandat nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul receptionat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile prezentate pe site sau prezinta defect, cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru a fi inlocuit cu un alt produs sau poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta. Daca valoarea produsului inlocuitor este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre NXP Birotica srl.

Daca un anumit produs nu poate fi inlocuit cu un altul de catre NXP Birotica srl atunci vi se va restitui contravaloarea acestuia. SC NXP Birotica srl va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 zile de la data la care produsul a ajuns in posesia sa.

In cazul in care doriti sa returnati un produs, va rugam sa ne contactati!

 


PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR


 


PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

YmNhNmUzND